• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ändring av ränteuppgifter

Listen

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
18 Oktober 2020
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Hej,

Jag gjorde en ändring i årets deklaration som nu är genomförd och godkänd genom att omfördela våra gemensamma utgiftsräntor. Jag sänkte mina utgiftsräntor och undrar när man kan se de nya uppgifterna när man tar en UC upplysning på mig. Idag ser jag inte ändringen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
820
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Hej,

Jag gjorde en ändring i årets deklaration som nu är genomförd och godkänd genom att omfördela våra gemensamma utgiftsräntor. Jag sänkte mina utgiftsräntor och undrar när man kan se de nya uppgifterna när man tar en UC upplysning på mig. Idag ser jag inte ändringen

Blir inte gemensamma utgiftsräntor fördelade automatiskt om ni båda står på låneavtalet?
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
1 640
Poäng
1 117
Hej,

Jag gjorde en ändring i årets deklaration som nu är genomförd och godkänd genom att omfördela våra gemensamma utgiftsräntor. Jag sänkte mina utgiftsräntor och undrar när man kan se de nya uppgifterna när man tar en UC upplysning på mig. Idag ser jag inte ändringen
Första torsdagen nästa månad har jag för mig. Har du gjord ändringar som är godkända så vill jag minnas att uc uppdaterar dom uppgifterna första torsdagen i ny månad. Delvis 7e september
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
820
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Första torsdagen nästa månad har jag för mig. Har du gjord ändringar som är godkända så vill jag minnas att uc uppdaterar dom uppgifterna första torsdagen i ny månad. Delvis 7e september
Varje jämn eller udda vecka har jag för mig.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 558
Mottagna reaktioner
12 921
Poäng
9 787
Har skatteverket skickat nytt beslut om beskattning, det måste ju dom hinna göra
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp